Відділення соціальної допомоги вдома проводить свою діяльність на принципах адресності та індивідуального підходу, доступності та відкритості, гуманності, комплексності, законності, соціальної справедливості, забезпечення конфіденційності, дотримання стандартів якості, прав і гідності підопічних та добровільного вибору.
В місті Пирятині та сільських населених пунктах Пирятинського району 52 соціальні робітники надають послуги в домашніх умовах громадянам похилого віку, інвалідам, яким виповнилося 18 років, хворим з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш ніж чотири місяці, які не мають рідних. Також відділення приймає на обслуговування непрацездатних громадян, що мають рідних, які повинні забезпечити їм допомогу, але з певних причин не можуть цього зробити. Такі громадяни обслуговуються на платній основі, відповідно до затверджених тарифів на платні соціальні послуги.
З 01.01.2016 р. по 01.07.2016 р. працівниками відділення обслужено 596 осіб, з них: учасників війни – 162, дітей війни – 184, ветеранів праці – 130, членів сімей загиблих – 22, інвалідів – 82, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС – 4, інвалідів ВВВ – 12.
Протягом першого півріччя 2016 року 101 особа похилого віку отримали послуги на платній основі. Загалом надано 892 послуги, на суму 13993 грн.19 коп. Гроші отримані за надання послуг використовуються для потреб відділення соціальної допомоги вдома.
Пріоритетом у роботі є індивідуальний підхід до кожного отримувача соціальної послуги. Робота з клієнтами будується поетапно. Перший етап – вивчення проблем, оцінка індивідуальних потреб громадянина, складання договору про соціальне обслуговування. Другий етап – надання соціальної послуги догляду вдома. Третій етап – контроль якості обслуговування.
За звітний період проведено 229 перевірок якості обслуговування. В процесі обстеження береться до уваги адресність, індивідуальний підхід при надання соціальної послуги, своєчасність надання послуг, повага до клієнта та результативність.
Скарг щодо якості надання соціальних послуг соціальними робітниками не було. Відгуки отримувачів послуг про роботу соціальних робітників були позитивними. Соціальні робітники надають всі необхідні соціально-побутові послуги згідно договорів, індивідуальних планів та дотримуються графіків відвідування пенсіонерів.
29 червня 2016 року виконуююча обов`язки директора територіального центру Ятченко Тетяна Леонідівна провела нараду з соціальними робітниками. Розглядались наступні питання:
1) Про підсумки роботи відділення соціальної допомоги за І півріччя 2016 року;
2) Про результати перевірок якості надання соціальних послуг;
3) Про виконавчу дисципліну;
4) Про підготовку осель підопічних до осінньо-зимового періоду.
Під постійним контролем знаходиться питання по організації роботи з метою підготовки осель підопічних до осінньо- зимового періоду ( здійснюються поточні ремотни житлових приміщень пенсіонерів, огранізовується забезпечення паливним матеріалом на зиму та перевірка димоходів).
З усіма працівниками відділення соціальної допомоги вдома проведено інструктаж по виконанню правил і вимог нормативних документів з питань охорони праці, техніки безпеки протипожежного захисту.
Турбота про людей похилого віку є першочерговим завданням працівників відділення соціальної допомоги вдома, реальні кроки якого зосереджені на тому, щоб люди похилого віку щоденно відчували повагу й турботу та мали гідний рівень життя.
«Підтримати – вчасно, допомогти – негайно», - таким принципом керуються у своїй роботі працівники відділення соціальної допомоги.
|