Четвер, 25.04.2024, 08:34

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"





       



 

 

                                 
Меню сайту
Категорії розділу
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 23
Друзі сайту
04
04 
04
Літературне об'єднання Літте́рра 04
Ми на Facebook
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Грудень » 18 » Надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома
23:41
Надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома

Результати

проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району

Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району на виконання Закону України «Про соціальні послуги», Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома» та з метою покращення якості надання соціальних послуг населенню Пирятинського району у відділенні соціальної допомоги вдома впроваджено Державний стандарт догляду вдома з 19 червня 2014 року (підстава: наказ від 19.06.2014 року № 97 “Про впровадження Державного стандарту догляду вдома“).

Державний стандарт визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги догляду вдома, показники її якості та механізми оцінки дотримання стандарту і застосовується для організації надання соціальної послуги догляду вдома особам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, здійснення моніторингу й контролю надання соціальної послуги догляду вдома.

Відповідно до наказу директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району від 22 січня 2015 року №25-ОД «Про призначення відповідального та створення комісії», протягом листопада 2015 року проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома.

В оцінюванні роботи відділення соціальної допомоги вдома щодо якості надання соціальних послуг взяли участь 466 громадян з числа отримувачів соціальної послуги догляду вдома. При проведенні внутрішньої оцінки застосовувались „Методичні рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг“, затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2003 року №904 „Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг“.

Територіальний центр використовував такі методи оцінки: опитування, яке заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуги догляду вдома; проводились співбесіди; телефонне опитування, проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За період проведення оцінки скарг не зареєстровано, а звернень зареєстровано від 8 осіб.

Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома проводилась за критеріями: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувача соціальної послуги, професійність. 

 

Критерій адресність та індивідуальний підхід:

Відділенням соціальної допомоги вдома в повному обсязі (100%) проведено визначення індивідуальних потреб. Під час визначення індивідуальних потреб 1% отримувачам послуги необхідно внести зміни до договору соціального обслуговування, у зв’язку з погіршенням стану здоров’я.

Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох екземплярах й узгоджено з отримувачем послуги. З них: 1% індивідуальних планів не відповідають визначеним потребам отримувача соціальної послуги.

Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома та повторно через півроку.

Критерій результативність:

Проведено опитування, з метою визначення  рівня задоволеності соціальною послугою догляду вдома. В ході опитування виявлено 2% отримувачів соціальної послуги догляду вдома, що задоволені не в повній мірі.

Проведено опитування 90% отримувачів соціальної послуги щодо покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. В результаті опитування отримано схвальні відгуки та виявлено позитивні зміни. 2% осіб з опитуваних не відмітили у себе змін в емоційному, психологічному та фізичному стані.

Проведено опитування отримувачів послуги щодо реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та проведено роботу щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги. Скарг не надходило.

Критерій своєчасність:

У відділенні соціальної допомоги вдома відповідно до термінів виконується: прийняття рішення щодо надання соціальної послуги догляду вдома, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома у встановлений строк.

 Договори  100% щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку.

Під час перевірок роботи надавачів соціальних послуг спеціалістами територіального центру порушень в обслуговуванні  не виявлено. Надання соціальних послуг відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та графіку обслуговування.

Критерій доступність та відкритість.

Приміщення у якому працюють працівники відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району відповідає санітарним та протипожежним вимогам.

Розташування закладу є вдалим, він знаходиться в центрі міста зі зручним транспортним сполученням. Будівля обладнана пандусом та „Кнопкою виклику спеціаліста“, що забезпечує безперешкодний доступ отримувачів соціальної послуги до суб’єкта, що надає соціальну послугу, але відсутнє спеціально обладнане місце для паркування транспортних засобів біля центрального входу у приміщення.

Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, що є безумовно позитивом для відвідувачів.

Вся зона надання соціальних послуг розташована у закритих, маленьких кабінетах із вузьким й довгим коридором. Це не відповідає основним засадам зручності для відвідувачів. Сектор очікування для відвідувачів обладнано місцями для сидіння 5-6 осіб. На дверях кабінетів розташовані таблички з написом назви кабінету/посадової особи

На інформаційному стенді територіального центру розміщено інформацію для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги. Інформацію щодо діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району висвітлено на сайті райдержадміністрації.

Відділенням соціальної допомоги вдома розроблено інформаційні буклети, пам’ятки, періодично висвітлюється інформація про пророблену роботу в газеті „Пирятинські вісті“ щодо надання соціальних послуг догляду вдома.

Критерій зручність:

У відділенні складено та затверджено завідувачем відділення соціальної допомоги вдома графіки відвідування отримувача соціальної послуги з урахуванням їх побажань. Час відвідування надавача соціальної послуги узгоджується з отримувачем соціальної послуги.

Критерій повага до отримувача соціальної послуги:

За результатами проведеного опитування  отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них надавачів послуг отримано схвальні відгуки, які періодично фіксуються  в журналі відгуків та пропозицій по відділенню соціальної допомоги вдома , а також надходять до установи у вигляді листів подяк за якісну роботу надавачів послуг.

За результатами перевірок роботи надавачів соціальних послуг відмічено, що скарг щодо зневажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних і дискримінуючих дій не надходило.

На інформаційному стенді територіального центру соціального обслуговування розміщено інформацію про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг.

У п.2.4 договору про надання соціальних послуг догляду вдома передбачено, що працівники територіального центру зобов’язуються ввічливо та коректно ставитися до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігати в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.

Забезпечено дотримання принципу конфіденційності відповідно до п.2.4 договору про надання соціальної послуги догляду.

Критерій професійність:

У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації. 

У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення соціальної допомоги вдома. Всі спеціалісти ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис.

Відділенням соціальної допомоги вдома розроблено програму стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома.

Кожна особова справа працівника відділення соціальної допомоги вдома, який надає соціальну послугу, містить копії документів про освіту (державного зразка).

Надавачі соціальної послуги проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно онкоогляд і флюорографію. Особисті медичні книжки надавачів соціальної послуги зберігаються у відділенні.

У відділенні соціальної допомоги вдома складено графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

Моніторинг якості надання соціальної послуги догляду вдома здійснюється 1 раз на рік, згідно графіка моніторингу якості надання соціальних послуг. Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: проведено збір даних та показників щодо надання соціальних послуг, проведено анкетування та аналіз отриманих даних,здійснено узагальнення результатів та визначено заходи на покращення стану надання соціальних послуг.

Засідання комісії оформлено протоколом (100%). Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

 

 

Показники якості

Від 80% до 100%

«Добре»

Від 51% др. 79%

«Задовільно»

Від 0% до 50%

«Незадовільно»

Адресність та індивідуальний підхід

«Добре»

 

 

Результативність

«Добре»

 

 

Своєчасність

«Добре»

 

 

Доступність та відкритість

«Добре»

 

 

Повага

«Добре»

 

 

Професійність

«Добре»

 

 

 

 

Показники кількісні

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до 100%

Кількість скарг та результати їх розгляду

«Добре»

 

 

Кількість задоволених звернень

про отримання соціальної послуги догляду вдома

 

 

«Добре»

Кількість соціальних працівників, які пройшли атестацію

 

 

 

Оцінка якості

соціальної послуги в цілому

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

„добре”

Продовжувати роботу з суб’єктом

 

 

 

 

Голова комісії

 

А.А. Сальницька

Члени комісії

Крицька Н.В.

 

Шапран В.М.

 

Шевченко Т.Л.

 

Пунько С.П.

 

Чайка В.І.

 

Димова В.С.

 

 

Директор

територіального центру                                                                             А.А. Сальницька

Категорія: Новини | Переглядів: 1922 | Додав: r_iden | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar